Total Pageviews

Saturday, April 9, 2011

::BarU akU TaHu!::

Assalamualaikum..

::In the Name of Allah the Most Gracious and Most Merciful::


DONE!!!

tinggal lagi 1 assignment... the last assignment... Next week presentation.... This last sem and last year of my studies.. baru la aku tahu erti burning the midnight oil... Baru la aku mengerti sbb ape org bleh wt keje sampai kul 5-6 pagi... baru aku tahu!!

Ni la akibat x buat kerja awal2... tapi seriously kalau buat kerja awal2.. idea x datang... idea x nak muncul... last2 munutes... barulah membuak2 idea datang sebab diri sendiri push otak untuk berfikir.... akhirnya.. jadilah kerja buat sampai kepagi without tido... baru la aku paham erti orang kate final year student sangat penat.. AKU SANGAT SETUJU!! 100%...

HUH!!! mimpi ngeri lagi 1.... Final year project! rase macam nak pengsan buat... rase macam nak bunuh diri bila tau time nak antar da dekat... (ish3.. Rasional2... kuatkn semangat!)
VIVA presentation da nak dekat.... kecut perot sume ada... Examiner da tahu dan agak menakutkan examiner yang dapat... Mimipi ngeri lagilah kalau kene shoot bagai nk rak time presentation nanti...

Tapi.. Walau apa yang berlaku.. project aku ngan membe2 mesti diteruskan! Kena menghargai setiap detik kita semua bersama... Time kite semua boleh together2 makan2... borak2.. ketawa.. dan merasai penat lelah 4 tahun ini!!

----A akan jarang update blog.. A janji akan siapkan assignment n thesis dengan jayanya... this blog jangan rindu2 kat owner dia ya!----- A=AKU!


>>Moga2 segalanya akan dipermudahkan oleh Allah<<

p/s: Saya ada dengar orang kate... "Sesungguhnya sekiranya kita dah studi atau burn the electric until 5am a.k.a sampai dah nak dekat subuh... eloklah tunggu sampai masuk waktu... Kalau tak nescaya subuh terlepas... dah solat subuh hentamlah tido sampai Zohor" Ini saya sangat2 lah setuju!

mawar88

No comments:

Post a Comment