Total Pageviews

Tuesday, June 7, 2011

FinaLLy!

Assamlamualaikum....

Dah lama gler x mengupdate blog....
Niat mmg nak update klu da pergi cc (almaklum kt umah xde coverage untuk on9)
klu da ke cc... bleh plak byk bnda yg menghalang untuk menghupdate blog...
.
.
.
.
setelah seminggu dok kt umah kebosanan... cube2 try nk log in blog....
cubaan pertama aku gagal!!!  sedih gler... idea da mencurah2 nk menaip..   

try  lagi... mane tau tertyping error mungkin... tp.. still xleh...

 akibatnye.. aku berfacebook & beryoutube je sepanjang kt cc...

hari ni.. aku cube lagi.. aku rase mcm aku ingat password.. dengan berhati2 aku try key-in password


yes!! Finally.. aku dapat update blog...
ni la akibat konon2 email untuk blog separate dengan email  kerja2...
[-_-']
huhuhu...

No comments:

Post a Comment