Total Pageviews

Tuesday, December 13, 2016

Pernah tak??

Pernah tak kau terfikir kau nak lari jaohhhh
Pernah tak kau terfikir kau nak pergi ke tempat yang hanya kau dan Dia
Pernah tak kau terfikir kau nak berada di sana lamaaa
Pernah tak??

Aku nak rasa apa yang aku rasa masa bulan 3 (Mac) 2016
Aku rindu suasana di sana
Aku rindu kedamaian di sana

Jauh dari masalah dunia
Jauh dari rasa runsing dalam diri
Jauh dari kecelaruan identiti

Aku rindu berada di tanah suci-Mu lagi
Makkah Al-Mukarramah
Madinah Al- Munawwarah
Aku rindu kedamaian di sana
Ketenangan di sana

Moga aku akan dipanggil lagi untuk ke sana
Dan 
Sungguh Aku rindu ke sana lagi
Perasaan mata memandang Kaabah di depan mata 
Hati sentiasa berdoa dan berzikir padaNya sukar diungkapkan
Hanya satu
TENANG

Moga aku dipanggil lagi ke sana
💗 Sungguh aku rindu 💗



-tika-5:18pm-

No comments:

Post a Comment