Total Pageviews

Tuesday, March 8, 2011

4 tahun bersama... BerAbad-aBaD TeRaSa...

Assalamualaikum....

:: In The Name Of Allah The Most Gracious & Most Merciful ::


<entry bergambar>

------------------ sahabat/ teman/ rakan/ kawan---------------

Saya SaYang KaMu SemUa!!!


Teman,
Kita telah bersua
Mencari warna seindah purnama
Ukhuwah yang abadi
Terjalin di antara kita
Bagaikan sebuah jambatan kepada dua buah pulau yang jauh
Pertalian antara sebuah pertemuan
Akrabnya persahabatan kita
Menjadi temu sebuah persaudaraan
Ranjau…onak…duri…dugaan
Kita tempuhi bersama…
Gelak…tawa…riang…ceria…
Sering menghias ruang bicara
Terserlah di sebalik wajah
Kegembiraan dengan redhaNya
SemoGa ukhwah terjalin kekal selamanya.......


with my bestie!!

with them...


all of us!!
(^_^)

love U all :)


 "Aku mencintai sahabatku dengan segenap jiwaku, sahabat yang baik adalah yang seiring denganku dan menjaga nama baikku ketika aku hidup atau selepas mati. Kuhulurkan tangan kepada sahabatku untuk berkenalan kerana aku merasa senang. Semakin ramai sahabat, semakin aku percaya diri. Aku selalu berharap mendapat sahabat sejati yang tak luntur baiknya dalam suka atau duka. Jika aku dapat,aku akan SETIA padanya”(kata-kata Imam Syafie)


credits to: 
1) miss a for da beautiful pic
2) halaqah 4 da nice poem..

MALAM KEUNGGULAN MAHASISWA KOLEJ 16, UPM



mawar88









No comments:

Post a Comment